poniedziałek, 20 maja 2013

Hej, za rok matura!

W związku z zakończonymi niedawno maturami dzisiaj trochę starsze "dzieci". Dawno, dawno temu uczyłam polskiego. Maturzystów też. Oto moje TOP 3  tekstów i bzdur maturalnych.

3.
Lekcja romantyzmu
Kasia: A pamiętasz "Fortepian Szopena"? Kto jest autorem tego "wierszyka"?
Uczeń: Narutowicz mi się kojarzy....
moja zdziwiona mina
Uczeń:... źle ?

Tutaj trzeba - żeby być uczciwym - przyznać Uczniowi, że jak weszłam uczył się akurat historii dwudziestolecia, więc.. można wybaczyć



2.
Kasia: Ok... a kto zatem napisał "Hamleta"?
Uczeń:.. No ten.. jak mu tam... Szopen!!

Mały komentarz: tak, jestem w stanie zrozumieć, że ktoś nie wie, że Szekspir "Hamleta" napisał (choć to zrozumienie przychodzi mi z wielkim trudem), ale nie wiedzieć kim był Szopen wybaczcie - nie umiem.



1.
Mitologia grecka.
Kasia: A kto był mężem Afrodyty?
Uczeń:..... .... nie wiem...
Kasia: na [H]
Uczeń (dumny z siebie): Hugo Kołłątaj!!!

Bez komentarza












1 komentarze:

Hugo Kollataj zdecydowanie najlepszy :-) dzieki Kasiu za te teksty, ale sie usmialam! Pozdrawiam

Prześlij komentarz

Jakie jest Twoje zdanie na ten temat? Wyraź je :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.