niedziela, 30 czerwca 2013

O oczach potworzych i nowych słowach. O odwracaniu wzorów.

Wracam na chwileczkę do mądrości z zajęć. Zresztą nie mogę nie wrócić po wiadomości, którą dostałam od Ewki.

Wczoraj na zajęciach z jednym takim fajnym ośmiolatkiem pozwoliłam sobie wykorzystać Twoje pomysły ćwiczeń z oczami i potworami. Młody był zachwycony.
W pewnym momencie 
Młody: Ale to Pani super fajne wymyśliła! to się aż chce robić!
Ewa: To nie ja, to pomysły mojej internetowej koleżanki logopedki
Młody (do mamy): no widzisz mama, jak ja Ci mówię, że Internet jest pożyteczny,  to Ty tylko "nie i nie"


A przed chwilą otworzyłam maila od rodziców dziewczynki, która była u mnie TYDZIEŃ temu na diagnozie. Mała po TYGODNIU pracy mówi aż o 3 słowa więcej!! W tym "mama"

Świat jest piękny!


PS. Chcę do Polski, bo tam ciepło!!!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jakie jest Twoje zdanie na ten temat? Wyraź je :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.