sobota, 14 września 2013

W pogoni za szczęściem :)

Dzisiaj na szybko :)Kubiszon ma nowe ortezy :) A to znaczy, ze akcja się powiodła, że Tomek komuś pomógł :) A teraz Tomek chce pomóc kolejnej osobie. Stąd apel na jego facebooku

"Jeżeli znacie kogoś kto potrzebuje pomocy, zbiera środki na operacje, rehabilitacje czy też w innym ważnym celu. Odeślijcie tą osobę do mnie z prośbą o kontakt na adres: kontakt@wpogoni.com.pl 

Trzeci etap projek
tu "w pogoni za szczęściem" to Afryka i maraton w Marakeszu. Dlatego gorąca prośba do was, ponieważ do 10 października będę poszukiwał osoby na rzecz które pobiegne ten maraton. 

Wspracie dla Miłosza w przypadku maratonu w Tokio czy Kubusia w przypadku maratonu w Rio de Janeiro to potwierdzenie, że można zdziałać wiele ! Także dzięki wam!! 

Na podany wyżej adres mailowy trzeba przesłać krótką informacje o danej osobie, podać cel oraz kwotę pieniężną która należy zebrać a także to czy dana osoba jest podopiecznym jakiejś fundacji. Gorąca prośba o przesłanie jednego zdjęcia to pomoże mi w podjęciu decyzji.

Wszelkie informacje o projekcie znajdują się na stronie 
www.wpogoni.com.pl oraz www.facebook.com/wpogoni"

Znacie kogoś, kto potrzebuje pomocy? Jeśli tak - prześlijcie mu wiadomość od Tomka. Może znajdzie się wśród Waszych znajomych osoba, dla której Tomek pobiegnie w Marakeszu?? ;)
Powiem szczerze, że też nie wiedziałam, że można wygrać taki los na loterii, kiedy wysyłałam taką samą wiadomość w marcu mamie Kuby. Udało się!! Więc.. pozwólmy następnej osobie gonić szczęście ;)


PS. Wykorzystałam logo Tomasza Pogona z akcji "W pogoni za szczęściem".
 
 

2 komentarze:

Inicjatywa jest świetna :) Może napiszecie? :)

A... i witam u mnie ;)

Prześlij komentarz

Jakie jest Twoje zdanie na ten temat? Wyraź je :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.