środa, 29 stycznia 2014

"Cytrynki" dla starszych. Odwracanie wzorów

Post nie ma oczywiście nic wspólnego z cytrynami, oprócz komentarzy do tego postu. :)

W związku z tym, że totalnie i na amen nie mam czasu, bo się zagadałam z Asią!, wklejam zdjęcia. Myślę, że dość łatwo domyślicie się, o co chodzi :)

1. Zaznaczamy pętlą elementy ułożone w tej samej kolejności
a) plansze dwuelementowe


b) plansze trójelementowe


2. Kreślimy na czerwono pola, na których elementy są inne, a na zielono zaznaczamy te pola, na których elementy są jednakowe



7 komentarze:

Świetna sprawa, bardzo mi się przyda :) Dziękuję :)

Ooo super! Zrobię coś Gabryńci z tego:) A już na pewno zadanko z PA i AP tylko u nas do rozróżnienia będą sylaby z SZ i RZ.

dziękuję;) jutro będziemy ćwiczyć;)

Bardzo dziękuję, właśnie zrobiłam 12 kart dla mojego dyslektyka, będziemy ćwiczyć :)

Ależ proszę Was bardzo, mogę częściej :)

Inspirujace. Kupujemy.
Pozdrawiam
A m P

Prześlij komentarz

Jakie jest Twoje zdanie na ten temat? Wyraź je :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.